• تعمیرگاه تخصصی یوروپ کار

    تعمیر تخصصی انواع بی ام و٬ بنز و پورشه

درباره ی تعمیرگاه تخصصی یوروپ کار

این روز ها پیدا کردن یک تعمیرگاه خوب برای خودروی با ارزش تان می تواند کار سختی باشد. شما به دنبال مجموعه ای هستید که مطمئن و قابل اعتماد بوده و کارکرد خوب و بی نقص خودروی شما را تضمین کند.

«احترام برای شما و برای خودروی شما» شعار و هدف ما در این مجموعه است. ما خود را ملزم به صداقت، انجام کاری بی نقص و ارائه ی خدمات عالی به مشتریان خود می دانیم. متخصّصین ما تجربه ی خود را با آموزش های به روز و تخصّصیِ مداوم برای خودروهای بی ام و٬بنز و پورشه تکمیل می کنند. تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار داریم به ما امکان می دهد که هر گونه مشکل در خودروی شما را به سرعت شناسایی و تعمیر کنیم. شما با سپردن خودروی خود به ما می توانید مطمئن باشید که از قطعات و لوازم اصلی برای خودروی شما استفاده خواهد شد.

ما در این مجموعه انواع خدمات سرویس و تعمیر، از جمله تعویض روغن، تعویض لنت ها، تعمیرات موتور و حتّی صافکاری انواع خودروهای بی ام و، بنز و پورشه را به شما ارائه می دهیم. برای اطّلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید یا به ما سر بزنید.

گالری تصاویر یوروپ کار

صافکاری

با توجّه به تکنولوژی های پیشرفته ی به کار رفته در ساخت خودروهای امروزی، متخصّصان توصیه ی اکید دارند که هر گونه کار رنگ آمیزی و صافکاری خودرو ها توسط افرادی انجام شود که دارای آموزش ها و گواهینامه های لازم از طرف شرکت های سازنده یا موسّسات معتبر بین المللی باشند. مسلّماً خود شما نیز تمایلی به سپردن خودروی با ارزش خود به هر جایی ندارید.

برای اطمینان شما از کیفیّت کارمان، به روز ترین تجهیزات را فراهم کرده ایم؛ و متخصّصانی ماهر، با تجربه، آموزش دیده و دارای گواهینامه های معتبر بین المللی را به کار گرفته ایم. این مجموعه آموزش و تجربه ای بسیار عالی برای کار بر روی انواع برند ها و مدل های مختلف خودرو ها را دارا می باشد.

کیفیّت کار و رضایت مشتری اولویّت های اوّل ما در این کار هستند. ارائه ی خدمات به شما به بهترین نحو ممکن و به نمایش گذاشتن کیفیّت، دقّت و هنر کم نظیر کارکنان این مجموعه موجب افتخار ماست.

تعویض لنت

بازدید های دوره ای خودرو یک امر ضروری برای عملکرد صحیح و طولانی مدّت هر خودرویی است. در این بازدید های دوره ای، مکانیک شما می تواند وضعیّت لنت های شما را بررسی کرده و در صورت نیاز اقدام به تعویض لنت ها کند. بررسی و رسیدگی به لنت های ترمز خودرو یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای ایمنی خود و دیگران انجام دهید.

استفاده از لنت های بی کیفیّت در دراز مدّت هزینه های بیشتری را به شما تحمیل خواهد کرد؛ و شاید حتّی موجب آسیب دیدن خوردوی شما و یا به خطر افتادن خود شما شود. بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا لنت های اصلی از برند های برتر را فراهم کرده و در اختیار شما قرار دهیم. متخصّصین ما با مهارت، تجربه و دانش بالای خود خودروی شما را بررسی کرده و توصیه های لازم در مورد اقدامات ضروری و همینطور قطعات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.

تعمیر موتور

موتور به عنوان قلب خودروی شما نیازمند توجّه و رسیدگی خاصّی است. بی توجّهی به مشکلات موتور خودرو مساوی است با افتادن در دردسر. شما باید قبل از اینکه اوضاع از کنترل خارج شود دست به اقدام بزنید.

ما متوجه این امر هستیم که شما تنها می توانید به افراد متخصّص و با مهارت اعتماد کنید. متخصّصین ما علاوه بر تجربه و مهارت دارای گواهینامه های معتبر بین المللی هستند؛ بنابراین می توانند خدمات حرفه ای را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه دهند. اگر حس می کنید که موتور خودرویتان عملکرد مناسب و بهینه ای ندارد، حتماً با ما تماس بگیرید. ما با کمک گرفتن از دستگاه های پیشرفته، موتور خودروی شما را بررسی و تست کرده و در صورت نیاز اقدامات لازم در جهت تعمیر و سرویس خودرویتان را انجام خواهیم داد. شما می توانید مطمئن باشید که در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قطعات اصلی از برند های برتر و به نام استفاده خواهد شد.

تعویض روغن

یکی از مؤثّرترین و کم خرج ترین راه ها برای افزایش عمر خودرو، و به خصوص موتور آن، تعویض مرتّب روغن و فیلتر روغن آن است. توجّه به این نکته نیز ضروری است که هر روغنی را نباید برای خودروی با ارزش خود استفاده کنید. همواره باید از روغن های برند های مطمئن و قابل اعتماد استفاده کرد. تیم متخصّصین ما با داشتن تجربه و همینطور گواهینامه های مورد نیاز و با استفاده از تجهیزات به روز، به شما کمک خواهند کرد که روغن درست و مناسب را برای خودروی خود انتخاب کرده و کار تعویض روغن خودروی شما را با سرعت و دقّت برای شما انجام خواهند داد. ضمن اینکه می توانید مطمئن باشید که از روغن های اصل برای خودروی تان استفاده شده است.